Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2021 13:44 - СМС От Министерството на Здравеопазването
Автор: qkatablogara Категория: История   
Прочетен: 732 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 23.08.2023 11:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Получих СМС от Министерството на Здравеопазването

Министерството на Истината, Министерството на Мира, Министерството на Любовта и Министерството на Изобилието са четирите министерства в правителството на Океания от емблематичния дистопичен роман на Джордж Оруел 1984. Сигурен съм, обаче, че и четирите министерства на океанското правителство от едноименната новела биха завидели искрено за пропагандните идеи на родните пропагандисти от българското Министерство на Здравеопазването, което през 2021-а година се изявява като уродлив хибрид между тях. Дори литературният гений на Джордж Оруел не би се сетил да скалъпи подобен текст и то под формата на СМС, какъвто получих неотдавна към 11:49 от Министерството на Здравеопазването, което незнайно как се бе докопало до телефонния ми номер:

Ваксините срещу
Covid-19 спасяват живот! Имунизирай се до 31.10.2021 и участвай за един от 102 смарт часовника…“

Кампания на Министерстрвото на здравеопазването


Това бе доста мило обръщение, което би смекчило коравото сърце дори на най-заклетите антиваксери като самата Круела Девил, преселила се от света на приказките в постпреходна България и би я накарало да ваксинира себе си и всичките си 101 далматинци против коронавирус, за да превърти играта на Министерството на здравеопазването, още преди да е приключила. Да открадне всичките 102 смарт часовника и да ги продаде на битака или в продавалник заедно с кученцата и душата си. Не виждам нищо нередно в цялата история, ваксинираш се, чакаш до Хелоуин, за да спечелиш часовник, който да отброява дните до сигурната ти смърт. второто Христово пришествие и идването на живите мъртви на власт по по-умен начин от часовника на телефона ти. Обаче, въпреки това си задължен да продължиш да носиш маската си и след Хелоуин дори след като си чул ехото от последната втора или трета ваксинационна игла, пронизваща се отново и отново в изстрадалата ти душа на европеец втора или трета ръка. Правилтеството на Океания трябваше да се сети за това преди българското, но през 1984 СМСите не бяха на мода. Не че сега са, но все пак. Обаче аз си оставам старомоден и бих се ваксинирал, само ако ми подарят стенен часовник с кукувичка за награда до края на Кукувото лято. Понеже смарт часовникът няма да ме направи по-умен, най много да стана по-глупав, използвайки го постоянно за щяло и нещяло. Виж,обаче, един хубав часовник с кукавица, появяваща се, кукайки, на всеки кръгъл и елипсовиден час би ме накарал да изкукам още повече от сега в чакането си на бленуваното от изтерзаната ми душа Ново Правителство у нас и в Океания, нова Утопия с новозаветни обещания или дори друга една леко по-лоша и по-малко смъртоносна Дистопия, която малко по малко да ме разнообрази от настоящата, в която се намираме.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. panazea - Здравей !
24.10.2021 13:50
И аз получих !
Нашето правителство ме пази !
Панацея
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: qkatablogara
Категория: История
Прочетен: 106201
Постинги: 53
Коментари: 47
Гласове: 71
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930