Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2014 22:42 - ПУТИН: "СЛЕДВАЩАТА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА РЕВОЛЮЦИЯ ЩЕ БЪДЕ В САЩ И ТОВА ГИ ПЛАШИ." Автор: kolevm38
Автор: kpm Категория: Регионални   
Прочетен: 2203 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Путин: „Следващата социалистическа революция ще бъде в САЩ и това ги плаши.“

05 понеделник май 2014 "СЛЕДВАЩАТА СО

   

imageРуският президент Владимир Путин даде първото си интервю, след последните събития в Украйна, за водеща българска медия. Публикуваме го без съкращения:

- Г-н президент, какъв е вашият неофициален прочит на случващото се в Украйна?

- Хм, поставяте наистина интересно въпроса. Ще започна по отдалеч. След края на студената война и разпадането на СССР, западния блок остана без външен враг и това позволи на голяма част от хората да се вгледат във вътрешните си проблеми. Това, което видяха не им хареса и те започнаха да притискат своите управници, относно различни политики, особено в икономиката. Световната икономическа криза, показа колко е опасно малка част от хората да разполагат с по-голямата част от капитала, тъй като техните грешки се отразяват пагубно върху цялото общество. Натискът срещу този начин на разпределение на благата, се усили и това принуди елита на западните държави трескаво да търси нов враг, нови ресурси и нови пазари, които да успокоят духовете и да пренасочат вниманието на собственото им общество, отново навън. Ако направим безстрастна равносметка, няма как да не признаем, че след 1990 година, военните конфликти с участието на западни държави не са спирали,а са следвали един след друг.

Те имаха нужда от комунизма като враг и го припознаваха в една или друга държава, която обявяваха за диктаторска и която бе достатъчно слаба за да им се противопостави. Отиваха там, изсипваха своята демокрация и слагаха ръка на ресурсите й. Тези процеси наблюдаваме и днес, не само в Украйна. Имаше опити за враг да бъде обявен тероризма, но това се оказа недостатъчно, за да отклони вниманието на обществото от собствените му проблеми. Това, което се случва днес е просто неистов напън, породен от паниката на западния елит, да насочи емоциите, вниманието, гнева на собствените си народи в друга посока.

- За каква паника говорите?

Как каква? Паниката, че ще изгубят властта, че ще се сбогуват с привилегированото си положение и ще трябва да дават сметка за собствените си действия. Аз с увереност твърдя, че следващата социалистическа революция, рано или късно, ще се случи именно в САЩ и това ги плаши. Погледнете и в Европа и в Щатите, работническата класа, отново се пролетаризира и това е в резултат на икономическите безумия сътворени от така-наречения един процент. Този един процент се гърчи панически и няма да се спре пред нищо за да отърве кожата. Той е готов да гази в кръв до шия, само и само да съхрани богатството си.

- Но защо, именно в Щатите, ще се случи революцията за която говорите, не е ли по-логично , това да се осъществи в Европа?

- Моето твърдение е научно обосновано. Великата октомврийска революция, която се осъществи в царска Русия, бе ненавременна, изпреварила времето си и поради това, социализмът построен след нея се оказа с множество недъзи и логично достигна до своя крах. За да узрее едно общество за социализъм и комунизъм, то трябва задължително да е минало през капитализма, да е изпитало на гърба си неговите недостатъци и безумия, едва тогава може да се придвижи към следващия си еволюционен етап, какъвто е социализма. Великата октомврийска революция преведе руския народ директно от феодализъм към социализъм, и като резултат неизпиталият влиянието на капитала руснак, бе подмамен от илюзията за материално богатство проповядвана от капитализма. Днес, ние сме капиталистическа държава, въпреки, че нашите опоненти в момента се опитват да ни характеризират с епитети характерни за периода на студената война. Те ни нападат за цените на които продаваме собствените си ресурси, но нали това е същността на капитализма – свободния пазар?

Но да се върна на въпроса. Щатите са единствената страна, където капитализма показа в цялост своята безскрупулност и безцеремонност, американците са единственото общество изпитало на гърба си всички, крайности на човешката алчност и е логично именно там да се случи, вече истинска и успешна социалистическа революция. Там обществото е узряло за социалистическите идеи, затова техните управници са притеснени. Очаквайте скоро ССАЩ – Социалистически Съединени Американски Щати. Що се отнася до Европа, тук социалистическите движения и идеи, също отново набират сила, но Европейският съюз не е узрял все още за приемането на социализма, като своя обща идеология. В този аспект, най изстрадали са бившите социалистически държави от Източна Европа, каквато е и България, защото вие нито съзнавате напълно какво зло представлява капитализма, нито успяхте да осъзнаете превъзходството на зрелия социализъм.

- Като говорите за България, как смятате, Южен поток или Шистовия газ ще ни направят енергийно независими?

- Предполагам, че отново искате неофициален отговор? ( Смее се) Сега сериозно, нито едното, нито другото. Енергийната независимост, така както ви я поднасят вашите управници е стръвта закачена на въдицата, на която да се хванете. За каква независимост става въпрос, когато и в единия и в другия случай, вие няма да сте собственици на енергийните ресурси, добити от или минаващи през страната ви. Обикновеният човек ще си остане зависим и от Топлофикация, и от ЕРП-тата, независимо от реализацията било на Южен поток, било на Шистовия газ. Просто в единия случай парите ще отидат при едни хора, а в другия при други. Някаква форма на енергийна независимост би било, тези пари да се разпределят сред българското общество, но това няма как да се случи. Разкриването на няколко работни места не е енергийна независимост, още повече, че съм убеден, че въпреки че въпросните проекти са от европейско значение, заетите в реализацията им българи, няма да получат европейско заплащане. Но затова сте си виновни самите вие, защото се съгласявате да работите за минимални пари, а парите най-важното нещо което движи строя в който сте избрали да живеете.

Когато охранителите на обектите по тези проекти, шофьорите, инженерите, конструкторите, снабдителите и всички други, които бъдат ангажирани в осъществяването им получат европейско заплащане, в размер на хиляди евро, така както вашите евро-депутати  получават европейско заплащане, тогава може да се говори, че отделния българин има някаква полза от реализирането на тези проекти. Останалото си е чисто промиване на мозъци. Научете се да искате пари, а не да ви залъгват с някаква енергийна независимост. На този етап, всеки който ви убеждава, че ще постигнете енергийна независимост ви лъже най-безцеремонно, с цел самият той да постигне финансова независимост.

- А как самият вие приемате нападките на вашите противници, които ви наричат диктатор?

- С усмивка, гледам да не се потя. Отдавам го на тяхното слабоумие и ниска образованост. Още по времето, когато Рим е бил република, диктатор е било почетна длъжност, която се дава в екстремална за държавата ситуация, на личност в която обществото има доверие, и която смята, че е способна да изведе страната от кризисната ситуация. Тази длъжност, се е давала за определен срок и действително е предавала цялата власт в ръцете на диктатора, но доброволно. В този смисъл диктаторската титла е огромно признание и проява на висша форма на доверие на обществото към избраният за диктатор. За да имат някакъв смисъл нападките ми, то би трябвало да ме наричат тиран, но явно доста още ще трябва да почетат, преди да разберат разликата между диктатор и тиран.

- Накрая, какво бихте пожелали на българите, неофициално?

- Ако изберат капитализма, да се научат да си отстояват правата и да работят за пари. Ако изберат социализма, повече солидарност и смелост.





Гласувай:
9



1. pando - BRAVO BE
05.05.2014 22:55
BRAVO!
цитирай
2. valsodar - :)))
05.05.2014 23:04
Добро е "интервюто", а още по-добро щеше да е, ако бе истинско!
цитирай
3. abadonka - прав си е
05.05.2014 23:07
" Но затова сте си виновни самите вие, защото се съгласявате да работите за минимални пари, а парите най-важното нещо което движи строя в който сте избрали да живеете."- а за това е още по- прав.
цитирай
4. kostadin - " Но затова сте си виновни с...
05.05.2014 23:38
abadonka написа:
" Но затова сте си виновни самите вие, защото се съгласявате да работите за минимални пари, а парите най-важното нещо което движи строя в който сте избрали да живеете."- а за това е още по- прав.

Щом не можеш да се грижиш за себе си ,то само пари трябва да търсиш.
цитирай
5. zaw12929 - Добро е "интервюто", а ...
06.05.2014 07:06
valsodar написа:
Добро е "интервюто", а още по-добро щеше да е, ако бе истинско!

ВЪПРОСЪТ НЕ Е РИТОРИЧЕН
КОЕ НЕ Е ИСТИНСКО: че получаване нищожно за труда си. че сме колония или, че Русия е капиталистическа, а Путин не позволява да е колония на Запада в каквото са превъена,и България?!
цитирай
6. rumyn - много смело изказване!
07.05.2014 06:54
ВЪПРОСЪТ НЕ Е РИТОРИЧЕН
КОЕ НЕ Е ИСТИНСКО: че получаване нищожно за труда си. че сме колония или, че Русия е капиталистическа, а Путин не позволява да е колония на Запада в каквото са превърна,и България?!

признавам не смеех да го помисля, но щом го изказваш....
не си сам! съгласна съм с мнението ти! не съм русофил или както там се наричат поддръжниците на русия, но не и поддържам никоя друга държава. единствената държава която ме интересува е нашата си българия! и много ме боли да го призная - да колония сме на запада! и не не искам от колония на запада да се превърнем в нечия друга колония! въпроса е как да постигнем поне малко не зависимост?
цитирай
7. minevv - да
08.05.2014 09:12
путин си е политик
а резултатите на Русия сами говорят
и хората го преизбират
А соросчетата да си лаят1
Ние не може да сме независими... няма как- малки сме и слаби
А и в този свят, кои е независим- само аборигените в пустинята- нямат ресурси интересни за силните.
И уви... каквото решат силните, ниетрябва да се съобразяваме
Само можем да лавираме и да се опитваме да постигнем 'по-доброто'!
цитирай
8. abadonka - Няма как да сме независими...
12.05.2014 09:31
...но можем да откажем да сме роби на наши или чужди експлоататори. Просто не бива да се съгласяваме да работим за стотинки, без или с минимални осигуровки, със извънредно работно време, което не се заплаща подобаващо и за всяка нередност да топим работодателите, за да се научат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kpm
Категория: Регионални
Прочетен: 155913
Постинги: 89
Коментари: 108
Гласове: 118
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930