Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2014 19:10 - Истинските цигани и българи не се продават на избори / Автор: Цветелин Кънчев;в-к труд
Автор: kpm Категория: Туризъм   
Прочетен: 1437 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image

 

Никога не е имало търговия за ромските гласове. Истинските цигани и българи не се продават. Те могат да бъдат спечелени с идеи и платформи. Продават се ганьовците и мангасарите. Това заяви в предаването "Тази събота" по БТВ лидерът на Евророма Цветелин Кънчев.

Никой няма право да слага циганите под общ знаменател. Същото важи и за българите. Никой не може да каже колко ще струва един глас на предстоящите избори. Някои могат да дават по 100 лева, а други по 20 лева, каза още той.

Кафето между ДПС и ГЕРБ показва новата коалиция, смята Кънчев. Ако "Коалиция за България" спечели изборите, аз веднага ще поставя пред коалиционния съвет въпроса за разваляне на връзките с ДПС и свикването на предсрочни избори, заяви Цветелин Кънчев.

Връзката между ДПС и ГЕРБ не е от вчера. Аз бях с Ахмед Доган, когато му се обади Бойко Борисов и започна да му реве, че трябва да стане генерал-лейтенант. След този разговор, Доган се обади на Георги Първанов. Никога не съм крил, че съм в много близки отношения с г-н Доган, но сега не съм го виждал от много време, разкри Кънчев.

Нямам никакъв конфликт с Бат Сали. Той си търси мястото под слънцето. Два пъти ни напуска, после два пъти се връща. Повече няма кой да го търпи. Тази година е в ДПС. Няма никакъв спор между ромските лидери, категоричен беше Кънчев.




Гласувай:
4



1. getmans1 - Циганска му работа ! А пък даже ...
01.05.2014 22:35
Циганска му работа !

А пък даже не е и циганин, даже не е и достатъчно грамотен щом може да каже „циганите ползват „отработено електричество“ /останало 120-140 волта./

И понеже никой не му оспори скоро ще каже че циганите дишат нашия „отработен въздух“!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kpm
Категория: Регионални
Прочетен: 155952
Постинги: 89
Коментари: 108
Гласове: 118
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930